Työpöytäversio, siirry mobiiliversioon tästä, tai sulje ilmoitus tästä!

Vaihto ja palautus

Vaihto- ja palautusoikeus

Postin välityksellä toimitettavilla tuotteilla on normaali kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Tuotteen täytyy olla palautushetkellä myyntikuntoinen, käyttämätön, pesemätön ja alkuperäisessä pakkauksessaan.

Voit palauttaa normaalihintaiset tuotteet maksuttomana asiakaspalautuksena. Kaikki alle 2 kg:n palautukset tulee palauttaa yhtenä asiakaspalautuskirjeenä ja vain yli 2 kg:n palautukset asiakaspalautuspakettina.

Palautusosoite:

ASIAKASPALAUTUS 627366
Riemuli
Lauklähteenkatu 11 F 52
20740 Turku

Pyydä postista kuitti palautuksestasi. Emme lunasta postiennakkona lähetettäviä palautuksia emmekä korvaa kuluja, jotka ovat aiheutuneet vastoin ohjeita palautetuista tuotteista. Ilmoita tuotteen vaihtamisesta tai palautuksesta aina etukäteen osoitteeseen asiakaspalvelu@riemuli.fi , saadaksesi tarkemmat vaihto- ja palautusohjeet.

HUOM! 14.5.2015 lähtien ALE- ja kampanjatuotteiden palautus ei ole enää maksutonta vaan asiakas maksaa palautuksen kulut normaalisti postissa. Mikäli ALE- tai kampanjatuotteita palautetaan maksuttomana asiakaspalautuksena, perimme asiakkaalta palautussummasta palautuksen kulut. Mikäli palautus sisältää sekä ALE-tuotteita, että normaalihintaisia tuotteita, on asiakkaan maksettava palautus. Normaalihintaisten tuotteiden palautus on jatkossakin maksutonta. Vaihto on maksutonta kaikille tuotteille.

Määrämittaan leikatuilla kankailla ja nauhoilla sekä muilla mittatilaustyönä tehdyillä tuotteilla ei ole vaihto- ja palautusoikeutta.

Palautuksen koskiessa osaa tilauksesi tuotteista, emme palauta toimituskuluja. Mikäli palautat osan tuotteista, jotka ovat olleet paljousalennuksessa (esimerkiksi "osta 3, maksa 2" -tarjouksessa), peritään palauttamattomista tuotteista normaalihinta.

Mikäli haluat vaihtaa tuotteen toiseen, tulee vaihdettavan tuotteen olla samankaltainen tai vähintään saman hintainen, kuin alkuperäinen tuote. Muutoin tämä katsotaan palautukseksi ja tilalle otettava tuote uudeksi tilaukseksi, josta peritään toimituskulut normaalisti. Voit olla tästäkin etukäteen yhteydessä meihin ja kysyä tarkempia ohjeita.

Mikäli haluat vaihtaa tai palauttaa tilauksesi tuotteita ulkomailta, emme korvaa palautuksesta/vaihdosta aiheutuneita kuluja emmekä palauta maksettuja toimituskuluja.


Vaihda mobiiliversioon